rayykaA

آموزش حفظ سلامتی و زیبایی

rayykaA

آموزش حفظ سلامتی و زیبایی

عوارض جانبی قرص های اختلال نعوظ مردان

این داروها سطح نیتریک اکسید خون را افزایش می‌دهند. نیتریک اکسید باعث گشاد شدن رگ و افزایش جریان خون می‌شود. این داروها در گشاد کردن رگ‌های آلت بسیار موثر هستند. هرچه خون بیشتری در آلت جریان یابد هنگام تحریک‌شدن از لحاظ جنسی راحت‌تر آلت شما نعوظ می‌شود. با این وجود این داروها می‌توانند عوارضی نیز ایجاد کنند، در اینجا به تعدادی از این عوارض اشاره می‌کنیم:

سردرد: رایج‌ترین عارضه ناشی از داروهای درمان مشکل نعوظ است. تغییر ناگهانی سطح جریان خون باعث سردرد می‌شود. این عارضه در اکثر داروهای درمان مشکل نعوظ وجود دارد بنابراین تغییر نوع دارو تأثیر چندانی برای برطرف کردن سردرد ندارد. برای پیشگیری از سردرد با دکتر خود صحبت کنید.

بدن درد: برخی افراد پس از مصرف داروهای برطرف‌سازی مشکل نعوظ دچار درد ماهیچه می‌شوند. برخی دیگر در کمر خود احساس درد می‌کنند. اگر دچار این علایم شدید می‌توانید از داروهای مسکن استفاده کنید. با این وجود، درباره درد با دکتر صحبت کنید. دکتر بهترین و مطمئن ترین داروی مسکن را به شما معرفی می‌کند.

مشکلات هاضمه: از عوارض مصرف این داروها می‌توان به مشکلات هاضمه و حالت تهوع اشاره نمود. با تغییر برنامه غذایی می‌توانید از ایجاد مشکل در معده جلوگیری کنید. نوشیدن آب به‌جای نوشیدنی‌های کافئین‌دار، الکل و یا آب‌میوه می‌تواند مفید باشد. اگر تغییر برنامه غذایی مفید واقع نشد با دکتر خود صحبت کنید تا داروهای مناسبی برای شما تجویز کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد