rayykaA

آموزش حفظ سلامتی و زیبایی

rayykaA

آموزش حفظ سلامتی و زیبایی

فواید شپش برای مو

1-تخم کرم – دارویی جدید برای MS

محققان در مرحله اولیه تحقیقات خود قرار دارند، اما امیدوارند با تحقیقات بیشتر استفاده گسترده‌تری از تخم کرم برای درمان MS را کشف کنند. در مطالعه‌ای مشخص شده که مصرف تخم کرم در درمان بیماری التهاب روده نیز موثر است.


چون این دارو کاملا طبیعی است تا چند هفته طول می‌کشد که این دارو اثرات خود را نشان دهد اما چون دارویی بدون عارضه است، طولانی‌بودن زمان تأثیرگذاری آن قابل قبول است.



میکسرهای کرم چگونه کار می‌کنند؟

عامل اصلی موفقیت بستگی به سلول‌های T شکل سیستم ایمنی بدن دارد. این سلول‌ها مسئولیت نحوه حمله به عوامل مهاجم خارجی را دارند. دو نوع از واکنش وجود دارد، الگوی Th1 که در آن سلول‌های T شکل واکنش سنگینی از خود نشان می‌دهند و الگوی Th2 که در آن واکنش سبکتری از خود نشان می‌دهند و نتیجه آن هم التهاب کمتر است.


در افرادی که از MS رنج می‌برند، التهاب یک مشکل اساسی است، وجود التهاب باعث می‌شود که سرعت واکنش‌های عصبی کاهش یابد. واکنش‌های عصبی روی قدرت بینایی، تکلم، راه رفتن، نوشتن و حافظه تاثیرگذار است.


زمانی که میکسر کرم درون روده بوجود می‌آید، سلول‌های T شکل از الگوی Th2 استفاده می‌کنند که نتیجه آن التهاب کمتر است. البته تمام انگل‌ها برای بدن انسان مفید نیستند. برخی از آنها درون روده قرار گرفته و با حمله به روده باعث ایجاد مشکلات هاضمه‌ای می‌شوند.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد